-->

blog

Remarketing aplikacji mobilnych – sposób na większą sprzedaż

Utrzymanie się w dzisiejszych czasach na rynku coraz bardziej automatycznego marketingu wcale nie jest łatwym zadaniem. Jednak jak wiadomo każdemu przedsiębiorcy bardzo zależy na tym, by jemu podołać. W tym celu warto stosować oryginalne rozwiązania ze sfery remarketingu. Przydatne bez wątpienia okażą się tu być aplikacje mobilne, które rzeczywiście powodują wzrost transakcji i kreują uczciwość odbiorcy.

Twierdzi się, że czynność marketingowa jest w stanie przynieść działalności bardzo duży wzrost zysków oraz sprzedaży. Marketing mobilny to jedna z tych sfer, która z uwagi na rosnącą liczbę osób korzystających ze smartfonów oraz telefonów komórkowych, będzie rozwijała się w szybkim tempie.

Należy kroczyć za odbiorcą!
Remarketing to aktualnie konieczna cyfrowa praktyka marketingowa rozwijająca się na bazie przesyłania do odbiorców odpowiednio dostosowanych do nich reklam. Pod tym względem budowane są strony www, które zostają dopasowane do aplikacji w sprzętach przenośnych. Wiele firm bez wątpienia może zbudować aplikacje, jakie sprostają określonym wymogom przedsiębiorców. Mogą być one nastawione na pozyskanie kolejnych odbiorców bądź utrzymanie zainteresowania obecnych.
Np. aplikacja dla e-sklepu skupia uwagę odbiorcy na takie towary, które w pewnym sensie wzbudziły jego zainteresowanie. Pozwala ona na adresowanie reklam do użytkowników, którzy podjęli początkowe działania, np. dodali towar do ulubionych. Przy przystąpieniu do następnego kroku, zauważą oni ciekawe dla siebie rzeczy w reklamie serwisów, jakie zostaną połączone z konkretną aplikacją.

Pomnażanie zysków na skutek zastosowania tytułowego zagadnienia może przebiegać także za pomocą rozwiązań freemium wykorzystujących oryginalny up-selling. Jest to najpopularniejszy typ rozwiązań, które zarabiają poprzez usługi abonamentowe. Z aplikacji tych można korzystać bezpłatnie, jednak wszelkie dodatkowe funkcjonalności wymagają od użytkowników złożenia opłaty. Poprzez ogromną dostępność, aplikacja tego typu buduje obszerne bazy odbiorców, których działania może obserwować i do jakich może przesyłać propozycje dodatkowych usług, z podkreśleniem faktu o ich luksusowości. Za takie usługi trzeba zapłacić.

Automaty generujące zyski
Pomysł i zbudowanie aplikacji to jedynie wstęp do wszystkiego. Następnie trzeba przygotować i wprowadzić koncepcję marketingową, jaka umożliwi efektywne wykorzystanie dostępnych rozwiązań. Wobec tego należy wybrać konkretny kanał reklamowy. Skorzystać można z social mediów, sieci Google albo niezależnych sieci reklamowych. W uzależnieniu od wybranego kanału, podejmuje się konkretne działania, jakie umożliwią synchronizację strony z aplikacją. Np. jeżeli wybierzemy Google, na wstępie będzie trzeba stworzyć kod remarketingu Google dla aplikacji. Później należy otworzyć po kolei:
– Adwords.Google.com
– Bibliotekę współdzieloną
– Odbiorców
– Konfigurację remarketingu
– opcję Dodaj identyfikator e-mail…
następne działanie to dodanie kodu remarketingowego do aplikacji.

Cały proces można przeprowadzić samemu, albo można powierzyć tą usługę specjalistom, którzy z pewnością wymyślą właściwie pasującą do działalności aplikację, a także zbudują listę i ustawią kampanię w sposób, dzięki któremu od razu będzie ona w stanie zarabiać pieniądze. Działanie to jest bardzo opłacalne, bo w jego wyniku można otrzymać naprawdę wysokie przychody.

Wyceń projekt

Na jaką platformę potrzebna jest aplikacja?

Czy potrzebujesz projekt graficzny?

Czy aplikacja ma łączyć się z innymi systemami?

Ile ekranów przewidujesz w aplikacji?

Opisz w skrócie jakie funkcje będzie zawierać Twoja aplikacja

0/5000

Podaj swoje dane