-->

blog

Kroki prowadzące do uzyskania profesjonalnej aplikacji

Aplikacja mobilna to rozwiązanie, które cieszy się obecnie dużą popularnością wśród posiadaczy smartfonów. Jest ona bardzo szeroko wykorzystywana – w pracy, czy marketingu.
Stanowi nowoczesne rozwiązanie technologiczne, dzięki któremu firma może osiągnąć wysokie zyski. Zanim zaczniemy jednak realizować nasz pomysł związany z tworzeniem aplikacji, skupmy się na pewnych ważnych kwestiach:

1. Aplikacja na Android, a może iOS?

Bardzo ważny jest wybór platformy, na którą wykonamy nasze oprogramowanie. Najbardziej powszechny w naszym kraju jest Android. Jeśli naszym celem jest stworzenie aplikacji, która wygeneruje wysokie zyski z pobrań – najlepiej wybrać iOS. Natomiast jeśli zależy nam na tym, by promowała ona naszą firmę – dobrą opcją będzie Android.

2. Darmowe udostępnianie

Należy najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób aplikacja ma nam pomóc i jakie korzyści przyniesie jej użytkownikom. Jeśli chcemy dobrze promować naszą markę, albo dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, warto zdecydować się na darmowe udostępnienie naszej aplikacji. Natomiast nasza aplikacja stanowi narzędzie, na którym użytkownicy sporo skorzystają, udostępniona za darmo wygeneruje spore zyski oraz osiągnie dużą popularność.

3. Facebook/Twitter

Dobrym rozwiązaniem dla naszej aplikacji będzie zaopatrzenie jej w opcje do udostępnienia, albo wydania oceny na portalu społecznościowym. Jeśli jakiś nasz usatysfakcjonowany Klient zamieści na swoim koncie pozytywną ocenę o naszej aplikacji, szeroko zareklamuje ją wśród swoich znajomych.

4. Przejrzysta, nieskomplikowana aplikacja

Użytkownicy aplikacji mobilnych zazwyczaj nie dysponują ogromem wolnego czasu, w związku z tym naszym celem powinno być dostarczenie im rozwiązania, które pomoże im z danym problemem. Zadbajmy o czytelność aplikacji, o umieszczenie przycisku do skontaktowania się z nami w razie problemów, o wskazówki związane z naszą ofertą. Zaprezentujmy naszą firmę w przejrzysty sposób, a całą aplikację stwórzmy tak, by jej funkcjonalność była oczywista dla użytkowników.

5. Nowości

Na co dzień z każdej strony dociera do nas mnóstwo reklam oraz komunikatorów, które nakłaniają nas do zakupów. Tego typu aplikacje są już bardzo znane, dlatego nasza powinna być nieco inna. Zaproponujmy całkiem nowe rozwiązanie, które zainteresuje użytkowników i zachęci do częstego jej użytkowania. Stwórzmy coś innowacyjnego, co przyciągnie wielu odbiorców.

6. Systematycznie czy okazjonalnie?

Jeśli chcemy, by nasi Klienci stale o nas pamiętali, czasem musimy im o nas przypomnieć. Dedykowane reklamy, wpisy na blogu, nowości – to wszystko pomoże nam utrzymać stały kontakt z Klientami. Warto korzystać właśnie z takich dodatkowych kanałów reklamy, za pośrednictwem których będziemy na bieżąco z naszymi odbiorcami.

Wyceń projekt

Na jaką platformę potrzebna jest aplikacja?

Czy potrzebujesz projekt graficzny?

Czy aplikacja ma łączyć się z innymi systemami?

Ile ekranów przewidujesz w aplikacji?

Opisz w skrócie jakie funkcje będzie zawierać Twoja aplikacja

0/5000

Podaj swoje dane