-->

blog

Funkcjonalności aplikacji mobilnych

Aplikacje mobilne mają coraz większa zastosowanie i są coraz bardziej doceniane. Umożliwiają skontaktowanie się z odbiorcami i są dla nich bardzo przyjazne.

Technologia nieustannie się rozwija, przez to dzisiejsze aplikacje mają coraz więcej pożytecznych funkcji.

Ostatnimi czasy coraz bardziej porzuca się powszechne rozwiązania natywne i stawia się na kontakt z odbiorcami z jednoczesnym zastosowaniem powiadomień push i bazowaniem na obserwacji miejsca oraz zachowania się użytkownika sprzętu.

Stosowane są w tym celu opcje z zakresu sztucznej inteligencji w sferze badania danych i rozpoznawania wzorców zachowań z wykorzystaniem sposobów asocjacyjnych. Jest to ważne do tego, aby możliwe było wysyłanie bardzo precyzyjnie pasujących komunikatów oraz rekomendacji, jednocześnie zaspokajając wymogi odbiorców i bardzo trafnie dobierając ofertę do danej osoby.

Dźwięki, obrazy

Potencjał sztucznej inteligencji jest również wykorzystywany w innych sferach, np. w sferze rozpoznania mowy. Generowane są interfejsy, dzięki którym można porozumieć się z wykorzystaniem naturalnego języka oraz rozwiązania biometrii głosu.

Dzisiejsze aplikacje pomagają także w zakupach. Opcja photo search pozwala wykonać zdjęcie danej stylizacji, a na jego bazie wyszukiwane są podobne ubrania w sklepie.

Rozwiązania wykorzystywane w aplikacjach ułatwiają, ale też skracają czas odbiorcy w wielu sytuacjach, zapewniając mu komfort.

Sensory

To również coraz częściej stosowana opcja. Powszechniej korzysta się z potencjału np. iBeaconów. Są to sprzęty, które nadają dźwięk. Umieszcza się je w poszczególnych miejscach. Ich rolą jest dostarczenie przekazu na telefon wykorzystujący tego typu aplikacje.

Przekazy oraz geolokalizacja

Coraz popularniejszy sposób na kontakt aplikacji z odbiorcami stanowią powiadomienia push – pojawiają się one na ekranie, nawet wtedy gdy aplikacja nie jest uruchomiona. Przekazują one różnorodne informacje oraz rekomendacje. Zwracają więc uwagę odbiorcy na aplikację i jednocześnie dostarczają im cennych informacji.

Powiadomienia push często występują w kontekście, dlatego są efektywniejsze. W takim przypadku aplikacja nie potrzebuje wsparcia ze strony geolokalizacji.

Dzisiejsze aplikacje mobilne zyskują na wartości, ponieważ ich potencjał jest coraz większy. Są one doskonałym rozwiązaniem na biznes. Aplikacja z dobrym pomysłem z pewnością będzie generował ogromne zyski jej właścicielowi.

Wyceń projekt

Na jaką platformę potrzebna jest aplikacja?

Czy potrzebujesz projekt graficzny?

Czy aplikacja ma łączyć się z innymi systemami?

Ile ekranów przewidujesz w aplikacji?

Opisz w skrócie jakie funkcje będzie zawierać Twoja aplikacja

0/5000

Podaj swoje dane