-->

blog

Apple Search Ads

Rozwiązanie to od jakiegoś czasu przedstawiane jest w wersji Basic oraz Advanced. Zgodnie ze stwierdzeniem Apple, ich rozwiązanie tworzy konwersję w zakresie 50 proc. Wiąże się to z tym, że co drugi użytkownik jest w stanie pobrać aplikację reklamowaną w płatnych wynikach. Rozwiązanie oferuje jasną, nieskomplikowaną obsługę i łatwe kierowanie kampaniami.

Search Ads Advanced
Search Ads Advanced jest unikatową platformą oferowaną przez Apple. Nowe nazewnictwo stworzono po to, by uniknąć możliwego zamieszania wśród użytkowników. W obrębie Search Ads Advanced twórcy i osoby reklamujące mają możliwość licytowania poszczególnych fraz kluczowych, z ograniczeniem wyników dla użytkowników o określonych właściwościach demograficznych. Ma się tutaj ogromną kontrolę nad prowadzonymi działaniami, bez określonych zahamowań budżetowych dla najniższych i najwyższych stawek rozliczeniowych w modelu CPT. Podstawę stanowi tu ilość wyświetleń aplikacji w wynikach przeobrażonych w wykonanie dalszych kroków przed odbiorcę. Za kliknięcia naliczany jest koszt. Jeśli odbiorcy nie postąpi zgodnie z naszymi oczekiwaniami – nasze kampanie po jakimś czasie nie pojawiają się im wcale.

Search Ads Basic
Rozwiązanie to bazuje na ściśle zautomatyzowanych normach, a budżet rozlicza się wyłącznie za pożądany rezultat. Pozwala ono pozyskać więcej instalacji, bez potrzeby ścisłego zaangażowania się w reklamę.
Funkcjonujący model CPI z opcją wskazania jak najwyższej kwoty za zainstalowanie reklamowej aplikacji stanowi dla wielu bardzo wymierny sposób na pozyskanie odbiorców.
Nie można tutaj szczególnie oddziaływać na targetowanie konkretnej grupy odbiorców oprócz wskazania określonego regionu. Wskazujemy budżet, opłatę za zainstalowanie, a aplikacja będzie widoczna w promowanych wynikach, gdy zatwierdzi to mechanizm Apple. Nie są nam znane frazy kluczowe, które wiążą się z naszą aplikacją z wykorzystaniem algorytmu Apple.
Pomimo tego, że nie pływamy w dużej mierze na metodę funkcjonowania Apple Search Basic, w dalszym ciągu można przygotować aplikację tak, by osiągała lepsze wyniki w sklepie.
Reklama Search Advanced pozwala dynamicznie ustalić jakość słów oraz zwroty z inwestycji bez potrzeby dokonywania zmian np. we frazach kluczowych. Podczas promowania aplikacji można zauważyć, że rozwiązanie to w dużej mierze wpływa na wyniki organiczne.

Co lepsze?
Search Ads Advanced to oryginalne rozwiązanie, które daje nam większe możliwości kreowania kampanii, dostosowywania ich do naszych odbiorców i pracowania nad ulepszaniem konwertowania fraz kluczowych. W ramach tego rozwiązania trzeba oczywiście włożyć dużo poprawnej pracy, by móc skutecznie rywalizować z pozostałymi aplikacjami.
Drugie rozwiązanie to z kolei propozycja Apple jako odpowiedź na konieczność reklamowania aplikacji w gronie osób, które nie są w stanie sami poświęcić czasu na to, by skutecznie dotrzeć do swojej grupy odbiorców. Każde z tych rozwiązaniach jest dobre. Advance dla twórców, którzy są gotów dokonać optymalizacji swoich działań, sprawdzać następne frazy kluczowe i udoskonalać grupę klientów. Basic dla przedsiębiorców, którzy oczekują na dynamiczne i wymierne wyniki w sklepie Apple.

Na starcie kampanii reklamowej aplikacji w Apple Search Ads, najlepiej postawić na narzędzie omawiane jako pierwsze – z opcją targetu na wskazane frazy klucz. Wiele zależy też od budżetu na reklamę, którym dysponujemy i który jesteśmy w stanie przeznaczyć na ten cel.

Wyceń projekt

Na jaką platformę potrzebna jest aplikacja?

Czy potrzebujesz projekt graficzny?

Czy aplikacja ma łączyć się z innymi systemami?

Ile ekranów przewidujesz w aplikacji?

Opisz w skrócie jakie funkcje będzie zawierać Twoja aplikacja

0/5000

Podaj swoje dane